Wizyty kontrolne to podstawa – stomatologia Skórzewo

Każdy z nas powinien regularnie badać swoje zdrowie. Wiele schorzeń nie daje początkowo żadnych zauważalnych objawów, co nie znaczy, że stan chorobotwórczy nie rozwija się. Dlatego tak ważne są kontrolne wizyty u lekarza. Dotyczy to także przeglądów stomatologicznych.

Częste wizyty dentystyczne mogą zapobiec wielu chorobom

Przyjmuje się, że powinny się one odbywać co najmniej dwa razy do roku – taka częstotliwość umożliwia wykrycie już wczesnych stadiów próchnicy, która jest odpowiedzialna za osłabienie szkliwa i demineralizację tkanek. Pamiętajmy, że nieleczone zmiany patologiczne w obrębie zębów mogą prowadzić do znacznie poważniejszych chorób ogólnoustrojowych. Bakterie mają bowiem wolną drogę do całego organizmu poprzez układ krwionośny. Dlatego tak ważna jest profilaktyka i częste wizyty w gabinecie dentystycznym.

Dentysta – Skórzewo i okolice

W naszym gabinecie oferujemy pacjentom szeroki zakres usług. Zatrudniamy lekarzy mających uprawnienia do przeprowadzania zabiegów z zakresu stomatologii ogólnej oraz chirurgii stomatologicznej. Świadczymy pomoc zarówno dla dorosłych, jak i dzieci z całej Wielkopolski, jednak ze względu na położenie gabinetu nasze usługi kierujemy zwłaszcza do mieszkańców wsi Skórzewo (Poznań) oraz innych okolicznych miejscowości. Wykonujemy zabiegi w ramach endodoncji, periodontologii, protetyki, chirurgii i stomatologii zachowawczej. Przeprowadzamy profilaktyczne usuwanie złogów kamienia zalegającego na szkliwie, piaskowanie i fluoryzację. Zajmujemy się ekstrakcją zębów stałych i mlecznych. Odtwarzamy także ubytki za pomocą protez i innych  uzupełnień protetycznych.

Stomatolog Skórzewo – krótkie terminy

Wiemy, jak trudno jest niekiedy poradzić sobie z bólem zęba, dlatego też staramy się w sytuacjach awaryjnych proponować naszym pacjentom możliwie jak najkrótsze terminy. Pracujemy w różnych godzinach, również w soboty. W razie jakichkolwiek pytań na temat świadczonych usług stomatologicznych wystarczy się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo.